6Jan2010

Hej gott folk! Nu är jag hemma igen. Har haft fullt upp med att packa upp, tvätta och städa så har inte riktigt hunnit med att skriva. Har precis kollat filmen "I love you man" och den var faktiskt riktigt bra! Seee den!
Nu håller jag på att riva ut klädkammaren. Typsikt mig att börja greja med sådant när det är natten(som mamma brukar säga). Tanken är iaf att jag istället skall göra om klädkammaren så jag kan använda den för mer förvaring samt fixa så jag kanske kan ha en bänk för datorn osv. Ni får se resultatet om några dagar.
På tal om något heeelt annat så ska jag till Spanien den 27 april - 4 maj! Tack älsklings pappa ♥ Farmor och farfar bor där så jag brukar åka dit ganska ofta men förra året blev det aldrig av. Så i år vill jag dit fler gånger än något annat år. Älskar att åka till Torrevieja, känns lite som ett andra hem..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0