En riktigt bra bok

Har precis kommit upp från ett varmt bad och sitter just nu iklädd pappas skjorta. Idag var det inte datorn som gjorde mig sällskap i badet utan istället en bok. Det var på tiden. Verkligen på tiden att jag börjar läsa lite. Boken som jag läser har jag lånat av min mamma. Det tog ca 20 sidor tills jag satt och storbölade trots att jag sa till mamma att jag inte ville ha någon "gråtbok". Men även om det kostade mig några(tusen) tårar så är jag glad över att denna boken var en av tre som fick följa med mig hem för GUD så bra den är. LÄS!

Boken heter Tisdagarna med Morrie

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Vad roligt med lite boktips. Skall försöka hitta den boken...kram

2010-01-11 @ 12:26:34
Postat av: Anonym

Hur fan kan du ligga med en laptop i badet? e inte de typ farligt :p

2010-01-11 @ 13:37:51
Postat av: Amanda

Yvan: Du kan få låna den av mig om du vill ! :)



Anonym: Har den inte i badet utan på en pall brevid.. haha !

2010-01-11 @ 14:45:32
URL: http://smashitup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0