Friday night

Tjaaaa !! ligger hemma i soffan och känner mig stor som ett hus! ätit så sjukt mkt räkor och bröd och annat gott nu så tror ja ska spyr.. haha ! Jag har som vanligt varit lika trög som alltid med att ja trott rihanna skulle befinna sig i sthlm , något hon inte gjorde utan i norge.. Trodde de va i sthlm bara för att hon var på tv 1.. haha .
Hon var som vanligt galet vacker och sjunger underbart! Vilket liv hon lever helt sjukt.. Igår var hon hos operah idag i norge, imorgon i london på någon annan gala! Undrar hur det är att alltid leva så ? Aldrig kunna ta några dagar och bara gå ut på stan utan att 100 människor me kameror jagar och skriker efter en ! Tror hennes liv är sjukt bra men endå hade man nog inte orkat ha de så hela tiden.. Som de som hänt henne me chris brown, HELA världen vet de verkligen.. Naken bilderna som kom ut på henne m.m. Tillslut måste man må skit av att aldrig få ha något helt privat.. men va vet ja , kanske inte.. :)

Nu ska ja lägga mig kolla lite vänner, sen sova. ska jobba i butiken imorgon. Ni som inte vet heter den 4-her är en vila butik ligger i uddevalla så kom in om ni är i stan eller i närheten och köp eller bara kolla :D finns massa fint !" 
Ska även bli najs imorgon me att träffa alla tjejer och ha en slags "avskedsfest" för ida som ska vara i NY i 3 månader sen efter åka till turkiet hela sommaren :( kommer bli väldigt tomt utan henne så länge.. Är en utav mina absolut närmaste vänner.. haft så sjukt roligt tillsammans med henne så skulle kunna skriva 100 inlägg om sjuka saker ja varit med om tillsammans med henne ! Jag tycker det är sjukt bra av henne att göra dessa saker som hon gör, åker iväg och testar olika saker i livet.. Tror man lär sig mkt av de.. Man lever bara en gång och min kära vän ida lever sitt liv fullt ut och det är det jag älskar med henne !  Ett citat ida säger till mig varje gång vi ska ut " Du ser ut som ett stort jävla smörgosbord, så jävla mkt att titta på och så jävla mkt att välja mellan" hahah den sämsta raggningen jag någonsin fått tror jag och ida skrattat åt den varje gång.. Eller en turk som hoppa på mig på dansgolvet i sthlm och var ett AS och sedan drog kommentaren när ja blev förbannad, " vadå får ja inte göra så eller"    AAA men de e väl klart du får:) dumt av mig.. hahaha <3

Sov gott alla kära imorgon ska vi lägga upp mkt bilder från "avskedsfesten"  Pussss mammi






Kommentarer
Postat av: idde

hahahha så jävla kul <3

2010-01-24 @ 13:51:52
URL: http://idaeengelbrektsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0