God morgon :)

Hellu! Ligger i soffan och kollar tv, melis vaknade runt 8 idag med gott humör som vanligt :) Just nu går hon runt och pratar med sig själv... Går och hämtar en leksak, slänger den in i vardagsrummet och hämtar en ny :) Hon tror även att hon är så stor att hon kan klä på sig själv :) men så stor tjej är du inte än gumman ! Vill alltid få på sig sina skor på morgonen och de brukar inte gå så bra :D
Idag ska jag ner till gymmet, träna och sola är ett MÅSTE! Snart är de modevisning för min del och vill inte se ut som en hösäck när ja ska gå i en snygg klänning och annat snyggt ! Modevisningen är på harrys i uddevalla den 5/2.. Så alla mina vänner som läser detta, hoppas ni kommer :D Ja tycker de ska bli jätte kul men endå inte.. Gillar inte att gå modevisningar egentligen.. har verkligen scenskräck!
Men ska bli najs att bli sminkad och få god mat m.m :D Får ta mig en drick innan ja ska gå så kanske ja inte är lika nervös :D

Nu ska ja ta och äta frukost me mini.. Puss Mammi...










Kommentarer
Postat av: Mormor

Mitt hjärta....

2010-01-22 @ 19:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0