Hellluuu

God dag:) FREDAG!!! Finns inget bättre än vakna upp och veta de är helg, Idag ska jag och lisa träna röven av oss som vi nu varit duktiga och gjort hela veckan! Sen ska ja träffa min älskade mamma för att äta lunch.
Ikväll kommer de ja väntar på hela veckan, RIHANNA är i sthlm!!! åå vad ja vill vara där just nu.. Hon ska vara med i Skavlans pratshow kl 9... kommer ja se de? jaaaaa!!! Hon kommer säkert gå ut efteråt.. jaja, man kan inte få se allt!


Igår kom min lilla mini vän linn hem från norge:D Vi tog en fika och prata om allt hon missat i denna underbara stad! de var verkligen så mkt, nooooot... Sen åkte vi hem till mig och fick för oss att dra på bio, Linn hade inte sett snabba cash vilket ja redan gjort.. Men tyckte den var grym så gick på den igen.. haha.. Jag och linn satt och dregla åt Joel Kinneman!! ååå va snygg han är..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0