Hellu !

Tjaaa! har nyss slängt i mig ett paket nudlar! Var i stan förut gjorde lite ärenden och fikade me min goding fanny :) va jätte länge sedan vi träffades nu så hade mkt att tjöta om! Sedan fick ja dra hem och skulle hjälpa mitt andra barn (becca) som ligger dålig här hemma .. stackare ... Amelia går runt här hemma och kör me sin dockvägn och gapar.... Den åldern hon är i nu är verkligen jätte rolig och jätte jobbig.. Hon försöker verkligen säga vissa saker men orden är inte alltid de lättaste att förstå sig på ! Hon säger en hel del på arabiska som kommer bli hennes andra språk, Hoppas ja lär mig lite mer så ja kan förstå om hon och hennes pappa snackar skit om mig i framtiden ;) Nu ska ja se vänner å lägga melis.. pusss








Kommentarer
Postat av: Mamma

Godingar....

2010-01-11 @ 20:28:58
Postat av: Anonym

svårt att hitta en ny pose ?

2010-01-12 @ 15:37:17
Postat av: Frida (ES)

haha, någon som är svartsjuk? Gud vad Amelia är fin!!

2010-01-12 @ 20:59:50
Postat av: Anonym

Ny pose ? :) med amelia eller ?

Tack så mkt frida amelia är söööt :D

2010-01-12 @ 21:47:14
Postat av: Anonym

Ny pose ? :) med amelia eller ?

Tack så mkt frida amelia är söööt :D

2010-01-12 @ 21:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0