nightmare..

Jag sov inte många timmar inatt.. hjärtat bultade, min kropp var helt konstigt, haft denna känslan en gång innan och den är obeskrivlig... Magen vill inte ha mat, Jag kan inte riktigt skratta ... mina ögon bara svider... Jag vet vad som verkligen hände .. det går bara inte beskriva.. varför kan man bara inte hitta ordet på hur man verkligen mår.. Imorse när ja vaknade ville ja bara gå under jorden och aldrig mer komma upp.. :( tankarna bara åker runt .. allt känns som en fruktansvärd mardröm ... min vän, min soulmate, min bästa vän.... ;(
Det som gör mest ont är att ja aldrig mer kommer känna de ja gjort ... aldrig mer ... jag kan inte fatta ... ja vill inte fatta men ja måste .... Denna gången är de på riktigt..


Trots allt så har ja underbara vänner, becca drog upp mig ur sängen och sa vi gör något kul malin , ja kände i kroppen bara neeeeeeeeeeeeej men ja såg amelias min när becca säger bada :D happy!! amelia älskar att bada ! vi drog till vänersborgs badpalats. Jätte roligt hade vi och för någon timma eller två kunde man tänka på annat.. men så fort man satte sig i bilen hem lyssnade på radion , fanns du där igen .. ;(
Finns nog ingen som känner mig så bra som becca , så fort en låt som hon visste ja kunde börja lipa av bytte hon satte på hårdrock eller någon annan skit :D men hon sa aldrig något ja bara visste hon tänkte på mig och de bevisar hur underbar hon är <3

Ska lägga mig lyssna på musik nu ... De kan va de bästa som finns .. ska inte spela ett spel längre.. jag gav upp jag förlorde... ska inte dölja mina känslor längre.. ;( du vann.. du lyckades få mig må så dåligt som ingen någonsin fått mig må ... men att de va du ... du ... jag har mycket saker säga förlåt för .. mycket ja kunde gjort annurlunda ... men ja känner mig själv, detta är inte som innan ... nightmare....


......




Kommentarer
Postat av: Caroline

Maaaaaaalin gumman <3

2010-01-06 @ 23:06:33
URL: http://annacarolineolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0