tjooozz

God dag mina vänner ;) har nyss käkat lite frulle, ska ner till trafikskolan ! (ja vet jag är sjukt seg me körkort)
Jag är 20 år mamma, egen lägenhet, jobb men inget körkort? vrf tog ja de inte tidigare!! jag hatar åka buss!!!
Jaja, nu e de snart dags boka halkan för mig och min lilla syster... pinsamt sara tar de samtidigt som mig och hon fyller 18 om drygt en månad hahah :D Ska ner kolla lite restresor me hade ja tänkt.. snart drar ja själv me amelia ! hahah hon åker ju gratis så vrf inte :D bara en vecka me henne i värmen hade varit helt underbart. kanske lite mobbat men bryr mig inte ;) Ikväll kommer min kära vän amanda hem till mig, vi ska tydligen se en hemsk film.. haha amanda å sina skräck filmer :D nu måste ja jalla, pusss pusss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0