Tummen upp!

Igår var det tummen ner men idag är det faktiskt tummen upp! Dagen har varit toppen! Först har jag och Charlotte varit iväg och fixat lite ärenden som var sköna att få överstökade. När jag kom hem låg ett paket på här som gjorde mig glad! Jag fick även hem en faktura på 602 kr där det stod att jag betalat för mycket en annan månad så det blev lika med 0 kr. Förstod inte och ringde till 3 för att få en förklaring. Det visade sig att jag betalat förra räkningen på 693 kr två gånger. Inte konstigt man undrar var pengarna tar vägen.. haha ! Så nu är jag nöjd och ger dagen hittills TUMMEN UPP! Om någon timma blir det lunch med Charlotte på stan sedan bär det av till jobbet och ikväll skall jag hem till mamma och pappa efter som mamma fyller år idag ;)

Kommentarer
Postat av: idde

tre is the shit hahaha ;) not

2010-01-20 @ 19:25:00
URL: http://idaeengelbrektsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0