Ungjävel!

God kväll! Mår piss, legat hemma hela dagen och inte gjort ett skit.. min kropp är helt död, ja fryser hela tiden och blir för varm lika fort... har inte ätat något på hela dagen . får verkligen inte i mig något.. :( min familj ligger hemma i magsjukan .. de går tydligen nu. ja HATAR att bli magsjuk. absolut de värsta som finns!
Sen hände detta, ja ligger hemma får ett samtal från ahmed, (amelias pappa) att amelia hade blivigt biten på dagiset av en utav dom stora barnen. De hade gått HÅL i läppen :( Vilken unge på 4 år gör så ??? hade de varit amelia som bitit en tjej på 1 år hade ja blivigt så jävla förbannad! men serisöt 4 år ? de e inte ok! inte ok bita alls men små barn som amelia fattar ju inte smärta på de sättet som en tjej på 4 år... Ska upp till dagiset imorgon och se vem som är föräldrar till henne.. För amelia ser inte rolig ut .. :( stackars min prinsessa.. ser ut som någon slått henne och fått en fläskläpp!:( När ja skulle ta på henne förut efter hon badat kom ja när hennes mun lite och hennes tårar bara rann ner för skinden och hon pekade och sa mamma aj aj aj .. :( Kan nog inte beskriva hur ont de gör i min kropp när något händer amelia.. Kan nog inte ens förstå hur ont de måste gjort för henne.. bita hål på en läpp!!!  Tur ja inte var där, hade nog dampat på den ungen !!

Nu ska ja sova.. mår inte alls bra, imorgon hoppas ja min sessa mår bättre.. <3

 



Amelia första dagen på dagiset :)


Kommentarer
Postat av: irmis

Men fyfan! Jävla vampyr jävel till unge eller.. stackars melisen :(

2010-01-13 @ 21:20:49
URL: http://irmishanna.blogg.se/
Postat av: Lisbäääth

Gaaah mitt hjärta sprack när jag verkligen såg framför mig hur amelia med puppyeyes bara aj aj aj :( Slå den dumma ungen Malin!! Du har mitt godkännande he he

2010-01-13 @ 22:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0