15/7

Heeeej :) Sitter på jobbet och gör nada.. PISS väder ute, men idag gör det inget men imorgon och restan av dom närmsta 10 dagarna ska de va soooooool :)
Går på semeter imorgon, ska sjunga på trädgårn kl 18 först med Thomas Stenström och hans band sen drar vi tjejer till Gbg :) Första utgången i gbg blir det för mig :) Ska se vad dom har att erbjuda!
Tidigt lördag morgon åker vi till båsta :D Ska blir riktigt roligt. Ska sova i bilen, DOCK inte lika kul men ...

Skulle vilja göra något med min boo på semestern men nu sket de sig totalt .. ;(

Onsdag/torsdag nästa vecka åker jag och linn till gotland !!!!!! Det kommer bli så jääääävla roligt ja bara vet de :) Kan de bli annat linn ??


Igår så var det begravning för min morfar ;( Var en jätte vacker begravning med fina blommor och för en gång skull en bra präst som bara inte tjöta om döden ...
Jag fick verkligen säga hej då igår till min saknade morfar.
Klarade av att sjunga vilket jag verkligen inte trodde jag skulle göra..

Jag älskar dig så mkt och saknar dig varje dag.. ;( Igår såg jag så mkt minnen med dig när jag satt i kyrkan och det var så underbart, hörde din röst i mitt huvud, skratt ... Saknaden är väldigt stor men kommer ses igen någon gång...



Jag och linn  <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem e din boo? ;D

2010-07-16 @ 18:10:42
Postat av: anonym

har du kille? :)

2010-07-17 @ 15:21:09
URL: http://jennifergracesoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0