Foto.

Heeeej;) Är hemma hos mina päron just nu ska snart lägga mig i ett bad och bara koppla av .. Idag fota vi min underbara vän fanny för mer vårnytt från 4her. :) Hoppas alex kan skicka några bilder till mig sen så jag kan lägga upp dom så fort som möjligt :D Blev sjukt snygga bilder !! Alex är lite bättre på att fota än mig kan ja lova :) Å fanny är helt galet snygg inte kul titta på henne ibland :D haha, Imorgon ska alex fota mig och fanny för hann inte riktigt klart idag.
Träffa mamma och sara på stan efter och gick och käkade. Ikväll ska pappa göra goda hamburgare, ska även försöka övertala pappa att jag amelia sara ska få åka med till turkiet adam och eva den 12 maj med :D
Dagen efter vi kommer hem från London. Kan de bli bättre ? Adam och eva är ett utav turkiets finaste hotel och är helt sjukt coolt hotel som är nästan för "inne" för min stil haha :D Ska lägga upp bilder på de så ska ni få se..

Här kommer lite bilder från dagens fota me fanny backstage,





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0