Fredaaaaaaag :D

Är just nu inne på min sista timma på jobbet :) Jobbat 10-19 idag så börjar bli trött i benen. Måste hem och sova tidigt idag för imorgon är de sista modevisningen på torp kl 13:00. Fannie har sytt alla kläderna själva är sjukt duktig! Så hoppas de inte blir lite nervöst som sist :) haha. Ska träffa min älskade persan ikväll som jag inte träffat på kanske 2 månader snart.. Sen blir de sängen, ska vara på torp kl 8 imorgon bitti fyyy...
Efter de blir de fira ida älskliiing 20 BAST!!! :D:D Denne helgen kommer bli så bra jag känner de :) Med dom vännerna jag har kan de inte bli annat än lyckat :D Jag är helt seriös jag har dom absolut bästa vännerna man kan ha! Har svin kul ihop, skrattar hela tiden och alla har samma sjuka humor :P
Sen fyller även fina fanny lyckman 20 år imorgon :) Ahmeds syster Majsson 30 så stort grattis till er alla :D
Lite bilder sen modevisningen :) Pusss ha en grym helg .. Pussssss









Kommentarer
Postat av: Jennifer

fan va snygg klänning du hade!! :D

2010-03-26 @ 20:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0