Fredaaaaaaag:)

God eftermiddag alla glada :) är nu på jobbet och är på ett fruktanasvärt konstigt humör :) typ lust skratta,gråta jävlas mm. Varit en lång dag, jobbar öppning och stängning något som jag tycker är fruktansvärt segt ! Dagen blir sååå lång. Men snart kommer fanny förbi så jag har någon att prata med en stund, hon och min andra goda vän alex e hemma och hälsar på lilla staden i helgen plus ska fota fanny för våran butik på måndag kommer bli grymt naaajs :) Ikväll blir de väldigt lugnt för min del, fanny kommer och myser med mig och amelia ska försöka få henne att vi ska laga något gott med :) (hon e grym på mat) haha, imorgon blir de jobb hos pappa sen kanske mysa me de härliga gänget vi har :) haha ja skrattar bara när jag tänker på en vän till mig som heter andreas som är helt seriöst bland dom sjukaste och roligaste människorna jag träffat.. Finns ingen så rolig som den killen!!  Nää nu ska jag ta och öppna en cola och hoppas dagen ska gå fort ;) pusss mammi








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0