God morgon ;)

Ligger nu i soffan kollar på tv och ska snart ställa fram frulle till mig amelia och fannie! Helgen har varit skit bra , fredags gick ja ut en sväng med brudarna som spårade ur totalt , inte okej alls!! Men dags för min del gå på mortens istället:) Känner att jag inte passar in på harrys alls längre, för mkt smått som nyss fyllt 18 och jag vet själv hur man var då :) Jag drog hem runt halv 2 för skulle upp och jobba dagen efter kl 10. Syrran och becca sov hos mig , becca hade suttit barnvakt efter jag lagt min flicka så drog jag ut :)
Lördagen var de jobb hos pappa sen träffa ja mina kära vänner på en fika på lejas ! Det är verkligen underbart sitta i solen nu .. Ska snart ringa och pressa dom att vi ska ses och käka lite senare med ;) men alla är ju inte lika pigga som min dotter som vill upp kolla på barnpogram runt 8 .
Idag blir de släktmiddag ute i herresta för min syster som fyllde 18 ganska nyss :) God mat och träffa min stora tjocka familj :D Ikväll blir de mys hemma hos mig med dom bästa igen.. Irma, hanna fannie var hos mig igår lagade tacos kollade på newmoon som irma nog sett 100 gånger men verkligen ville se för jag inte sett den :D Den var helt okay lite jobbigt med alla namn för min del som inte hängt med alls ;) men kommer i alla fall ihåg jakob :D hans kropp var helt okay :D Nä nu surar fannie som vill ja ska komma äta :D hörs sen Pusssss




Lite snyggt som kommit in på jobbet som jag beställde :D (4her )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0