God morgon:)

Vaknade ganska nyss med en pigg melis som gav mig världens godaste kramar och pussar:) Ville gå upp för hon ville ha namn namn, (välling) säger även namn namn till godis och sådant hon verkligen tycker är gott :)
Just nu leker hon själv i sitt rum i sitt lilla tält som hon fick av persan på sin 1års dag som varit väldigt bra för både mig och amelia:D Kan trycka in alla leksaker där när man ska ha hem folk och jag vill de ska se fint ut i amelias rum efter hon dragit fram ALLT !! :)
Idag blir de nog bara till att vara hemma och mysa, se film me melis och kanske ta en promenad eller något annat... Om typ 2 veckor kommer min lilla älsklinng Linn hem från norge och ska stanna 2 veckor.. Ska bli så kul att träffa henne igen!! <3
Nu blir de frukost för min del, Pussss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0