God morgon :)

Amelia vaknade på fel sida denna morgon ingen aning varför men var inte alls glad när hon vaknade och ville gå upp på 1 minut .. Så kan de va ibland:) Idag ska jag jobba hos pappa några timmar hjälpa han bära in massa varor .. Blir som ett träningspass för armarna efter ett tag kan ja lova :)
Var i götet igår och blev nästan galen på så mkt snyggt de finns:) Jag och irma fick och titta på killkläder hela tiden av någon anledning :P Så nu tänkte jag skriva ett inlägg till våra "manliga" läsare haha :D
Typ vad killar ska ha på sig men aldrig har, eller aldrig var väl att ta i men inte många ..

1. Skit snyggt nu till våren med ett par slitna jeans



2. Ett par frächa skor, olika färger.. Rött, vit svart mm..



3. Någon snygg skjorta eller t-shirt.



 


4. Någon som är så sjukt snygg är skinnjacka!!! (dock bar inte denna killen upp denna jackan så snyggt) :D Men ett måste killar!! 299, HM..





5. Och annat snyggt som tjejer lägger märke till är Klocka, mössa, halsduk hatt och ett par snygg BRILLOR ;)












Så killar ;) Nu har ni fått lite tips om vad vi tjejer tycker är sjukt snyggt på er :) Nästan alla kläder jag la upp är från HM .. Inte kändis bilderna då :P

Ha en bra dag :) Pusssssss



Kommentarer
Postat av: irmis

HELT RÄTT MALLAN!

2010-03-31 @ 14:16:37
URL: http://irmishanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0