God morgon :)

Heeej :) Kom nyss till stan ska upp och plugga teori på falks körskola.. Måste ha körkort NU!! Det är nu bara teorin kvar och jag har inget bra tålamod så hatar bara sitta och vänta på att man ska klara 7000 frågor sen kunna göra provet.. men men de e väl så man lär sig :) Måste jalla nu, vill ju ha mitt körkort till våren..
Tänker på min lilla syster idag :( Jag hoppas allt går bra och du mår bra ... <3

Igår va sjukt najs på lipz, massa folk och massa som var på gott humör och trevliga för en gång skull :)
Jag jobbar som cigarettvärdinna på lipz lite udda jobb men gött me extra pengar. Paradise var ju där igår haha ja klarar inte av de pogrammet helt ärligt! De är killar och tjejer som vem som helst som blir "kändisar" genom leva i ett hus och slå ut varann :D
Kan ju säga att dom killarna är ju nöjda vill ja lova alla brudar som klänger och flörtar med dom! Hände massa fula grejer igår som är svårt förklara på en blogg men kul va de :)


Nu ska ja dra vidare ikväll blir de mys hemma me goda vänner :) Pussss


Amelia mini :D <3




Kommentarer
Postat av: johanna

vad har hänt med lille sara:(

2010-03-05 @ 13:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0