Heeeej :)

Sitter just nu i mitt kök och nyss käkat lite mat :) Ska snart dra mig ner till stan och se fotboll :P haha så jävla tråkigt .. Men alla mina vänner ska se de och ska jobba hela helgen så kommer inte ha något liv så får passa på idag istället .. Idag har jag jobbat hos pappa helt död i mina armar, så klen e ja :D Imorgon blir de jobb igen alla dagar ser snart lika ut . Men ska snart flytta:D Ska bli gött bo i ett hus på 160 kvadrat med amelia haha.
Nu ska ja sminka mig sen dra till stan me lisa carran för möta upp irma <3 Pusssss


PS hoppas barca förlorar KRAFTIGT IDAG  :)





Kommentarer
Postat av: louise

vart ska du flytta ??? :)

2010-03-31 @ 22:23:43
Postat av: Anonym

Jag ska bo i min farmor och farfars hus i 6 månader tills jag hittat något annat :)

2010-04-01 @ 10:44:27
Postat av: louise

aha okej, trivs du inte i din nuvarande lägenhet ?

2010-04-01 @ 21:28:09
Postat av: Malin

Ja de gör jag verkligen. Men den är för dyr tyvärr:( Vill kunna leva lite och shoppa köpa saker till amelia men allt går åt hyran ..

2010-04-02 @ 12:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0