Söndag .

God morgon:) Ligger just i soffan med en mysig amelia som vill vi ska kramas och pussas lite väl mycket :) Hon har väl saknat sin mamma som jobbat typ dag och natt denna veckan..
Helgen blev en lugn helg för min del, fredags var jag med mina kära vänner fanny och alex som var hemma från sthlm på besök :) Kollade som vanligt youtube klipp med alex något vi faan ALLTID gör .. :)
Ska fota fanny för lite sommar nytt som kommit in i butiken på måndag :) Kommer bli grymt najs !
Igår jobbade jag hos pappa och sedan gick vi upp till Amandas och challes nya butik :D Den hon blogga om tidigare inlägg. Kommer bli grymt . Mycket stolt över min bästa vän och självklart challe med! Så tjejer har ni inte som mig (lejonman) hahah så ring och boka tid :D Hade jag inte haft så fruktansvärt mkt hår hade jag lätt gjort de för de grymma priset!
Gick och la mig kl 10 igår .. kul.. Men ja va så sjukt trött. Idag när jag vakna kände jag mig pigg och glad det var så underbart :D


Ikväll blir de nog myyyys me mina bästa.. Ska väl ringa och få liv i dom runt 1 tiden .. gud va länge sedan den tiden var för mig man bara kunde sova till 1 utan problem :D Men har som sagt dom bästa föräldrarna och vänner , ahmeds familj som är så fruktansvärt hjälpsamma när de kan kännas lite jobbigt vissa dagar..
Ibland glömmer jag bort jag inte kan leva de livet mina vänner lever , party varje helg, vara uppe till 3 på nätterna. Men att ha amelia kan jag säga utan tvekan är något utav de bästa som hänt mig.. Skulle aldrig bli normal igen om något hände min lilla tjej.. Så är mkt glad att hon finns i mitt liv ... <3


Ni vet vilka ni är som ställer upp för mig .. Älskar er väldigt mkt och det vet ni.. När ni får barn får ni slänga in dom hos mig när ni vill göra annat :D <3

Nu blir de frulle .. :) Pusssssss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0