Svar på frågor :)

Elin om Frågestund?:hur långa är ni Amanda och Malin? :)

Svar: Jag är 175 och Amanda 157 ;) haha

 

Anonym om Frågestund?:bor Amanda ihop med Erik i en lägenhet i uddevalla? :) 

Svar: Yes de stämmer , en jätte fin lägenhet på söder.

 

stinís om Frågestund?:vart bor Amelia? hos Malin bara och pappan hälsar på eller? för ni är väl inte ihop? och vart bor du själv Malin, hemma eller eget place? :)

Svar: Amelia bor bara hos mig, Yes ahmed kommer och hälsar på henne då och då han bor i en lägenhet i gbg tsm me en kompis. Nej vi är inte tillsammans. Jag och amelia bor i en 3 på edingsvägen.

 

rebecka om Frågestund?:vad gör Amandas Erik? Jobbar, pluggar? i så fall till vad/jobbar vart? :)

Svar: Eric jobbar på laxbutiken i ljungskile och spelar fotboll i lsks A lag! Väldigt duktig.

 

sanna om Frågestund? bloggar inte Amanda längre?

Svar: Inte så ofta tyvärr hon har tappat orken skulle ja tro men de kommer nog igång när de finns något kul i hennes liv att skriv om :D

 

Anonym om Frågestund?:vad vill ni jobba med eller jobbar ni med de ni vill göra resten av livet redan?

Svar: Jag jobbar på olika ställen, på en klädbutik i uddevalla 4her heter den och med handikappade och på Lipz på torsdagar och lördagar. Absolut inget av detta vill ja göra hela livet, vet  dock inte än alls vad jag vill göra så gör detta så länge och det är kul.

Amanda jobbar med gamla och har ett annat roligt jobb på G som hon nog snart kommer skriva om :D


Anonym:malin kan du inte lägga upp någon låt med dig :)

Svar: Ja de skulle jag väl kunna fixa ;) någon speciell ?


jossss om Frågestund?:malin är du avundsjuk på din lillasyster??

Svar: Vrf skulle jag vara de ? :D Kan inte kalla de avundsjuka men tycker hon är fruktansvärt vacker och smart som ja bara tycker är roligt. Men absolut inte avundsjuk på henne.

Sofie om Frågestund?:Malin, hur tog din familj när du berättade att du väntade barn?

Svar: Först var dom väldigt chockade när jag sa de, men eftersom jag fick reda på de så sent så efter chocken lagt sig tyckte dom de skulle bli jätte kul. Nu skulle ingen i vår familj kunna tänka sig ett liv utan amelia .

 

Emilia om Frågestund?:Malin, har du fått fördomsfulla och elaka kommentarer för att du är "ung mamma"? Hur tar du det i så fall?

Svar: Nej det har jag som tur är inte fått. Klart någon sagt någon gång oj vad tidigt du fick barn men aldrig spydiga kommentarer det är jag väldigt glad för.

 

Cat om Frågestund?:Hur ser era liv ut om fem år????

Svar: Jag hoppas jag är inne på mitt sista år på den linjen jag väljer att läsa till eller att jag är fett rik :D

Amanda: Jag ÄR miljonär då !

 

johanna om Frågestund?vad tycker du är de bästa med mellis?:)

Svar: Amelia har en sådan otroligt stark personlighet redan så här liten att hur ledsen och trött jag än är så kan hon titta på mig med världens finaste leende och bara göra min dag bra igen. Eller bara sätta sig i mitt knä och krama mig hårt och ge mig massa kärlek. Och att hennes morgon humör är de bästa jag mött på så man vaknar alltid på rätt sida!

 

 

J E N N I F E R om Frågestund?:

Ja har en fråga till Malin :) Hur är det att ha sex när man är med barn? Funkar det? haha, de är nåt ja har funderat över så är mkt tacksam för svar! :D

Svar: Haha det funkar hur bra som helst, dock känner man sig inte så sexig när man ligger där pga man väger 100 kg och rullar fram men sex behöver man ha när man är gravid annars blir man galen. J När man är i månad 5-6 då blir man väldigt sex sugen det är tydligen väldigt normalt. Haha för de e väl då man är som mest osexig och ingen vill ha en . Men absolut det kan du ha om du vill men inte vågar, absolut inte farligt för bebisen.



Annonym omFrågestund? ändra utseendet på bloggen! gillar er blogg men tycker den är jobbigt att läsa på nåt sätt...

Svar: Yeeees de ska vi göra tack för tipset :D


Kommentarer
Postat av: =)

vad har du tänk att läsa till malin?

2010-03-13 @ 14:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0