God morgon :)

Amelia vaknade runt halv 8 idag och jag gick och la mig kl 2 .. Pigg? Noot!

Var och kollade balen igår me mina underbara vänner <3 Just nu kan ja inte beskriva hur underbara ni är .. Sedan drog vi in till stan käkade glass, sen åkte jag hem till mina päron i herresta ;) La melis runt 8 och tänkte gå och lägga mig se en film men mamma säger " ska inte du och jag gumman åka in till stan ta en drink? :) haha

Pappa fick "passa" melis så vi tog taxi in tog några drinkar och hade riktigt trevligt. Mamma du är grym<3

Idag blir de bara ta de lugnt, pappa ska grilla=)

Bilder kommer när min syster kommer hem från ludde ;)

Ps. I love u ...

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0