Heeeej :)

Heeej:) Sitter just nu hemma gör inte mkt väntar på sara ska komma in till stan så vi ska gå på Amanda och challes invigning för deras salong:D Så stolt över er tjejer! <3
Gjorde inte så mkt roligt igår heller, Ahmed kom hit käkade kycklig tjötade lite bråkade me melis sen somande hon efter kanske 2 timmar vi försökt få henne sova.. Hon blir bara mer och mer lik ahmed, när kommer du bli lik mig dååå ??? :D:D


Nee får la dra mig, Blir mkt jobb i helgen. torsdag lipz,fredag Harrys (inte ok) hhaha lördag lipz .. Så kom fram och tjöta med mig när ni är ute bara kul:D

pussss






Kommentarer
Postat av: idde

gossejääävlar.. pussa henne från mig

2010-05-12 @ 19:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0