Heeello :)

Heej :) Nyss käkat pankakor me melis och sitter nu och lyssnar på musik som vi både små diggar till:)
Jag måste bara skriva detta för lisa och ja satt och pratade om de igår, om hur jag skriver när jag skriver saker.
Jag är helt sjukt dålig på att skriva rätt på mobilen och här, de handlar inte om att ja inte kan skriva "bra" utan mer när jag skriver saker skriver ja så ja tänker. Därför folk inte ibland fattar vad de står. :) Vet inte vrf men det har bara blivigt så. Så ni får ursäkta mig ibland för hur dåligt jag skriver.
Idag har jag och melis,lisa varit på stan hela dagen i de underbara vädret:) Var på emaus en sväng men var inte så jätte mkt att göra där när de är vardag. Inga hästar att rida på eller andra roliga djur. Matade duvorna i parken, tror lisa tyckte de var roligarte än melis :)
Bor i huset nu, känns hels okay. Väldigt stort så tycker faktsikt de är lite jobbigt sova själv ;P
På onsdag bär de av till sthlm på jobb, även shopping :D Ska upp träffa fanny,emelie elin mm.
Ska försöka få med mig en kamera om ja har tur :) Annnars har fanny en bra vad ja kommer ihåg.
Nu ska vi ner packa upp mina miljoner kläder som bara ligger i stora drivor.

Pussss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0