Long time no see

Hej! 
Längesedan jag skrev.. Har haft fullt upp! Men nu skall jag allt försöka vara en aktiv bloggare igen.. Kanske lägga in dagliga videobloggar: Hallååå bloggeeeen..!  Haha not
Det bästa som har hänt sedan sist jag skrev?
Jag har fyllt 20 år!
Vi har haft invigning av salongen som nu har öppnat på riktigt!
Jag har varit i hos farmor & farfar i Spanien!
Har verkligen haft tusen saker att göra men nu när vi väl öppnat så känner jag att jag har tid att börja skriva.. Kommer även snart att börja med en blogg för salongen men den kommer endast visa lite kunder och handla om vad vi gör på jobbet medan denna bloggen handlar om det övriga i livet :)  .. Men mer om den kommer senare, antingen ikväll eller imorgon !
Nu måste jag äta något innan jag svimmar!
BYE!

Kommentarer
Postat av: I love Molly

Sötnosar!

2010-05-17 @ 09:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0