Lördag :)

God kväll :) Sitter nu hemma hos mamma och ska nog gå och lägga mig snart! Sjuuuuukt trött efter gårdagens kväll ! Bästa kvällen på länge, med otroligt mkt skratt!
I morse mådde jag BAJS när jag vaknade, skulle jobba kl 10 hos pappa som tur var så fick gå upp lägga mig när ja kom ner :P
Sen åkte jag till fannie som skulle gå på balen :) Säger såhär, När jag kollade på fannie var tårarna inte långt borta. Hon var helt obeskrivligt vacker! Alltid tyckt fannie är vacker men idag... Herrejösses!!

Nu ska ja hoppa ner i baden bara njuta med en kall cola och se en film :)


Pusssss






Kommentarer
Postat av: Fannie

Tack min älskling, va söt du är! <3

2010-05-31 @ 11:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0