Sommar

Heeej :) ÄNTLIGEN lite roligare att blogga när man loggar in och ser folk vill veta saker eller ger råd till vad man kan skriva så de blir roligare att läsa:)

Igår va det GALET fint väder i uddevalla :) säkert hela sverige men ja var i uddevalla där solen var helt UNDERBAR! De var som en riktigt varm sommardag! Satt ute och solade från typ 12-5 så lite färg fick jag :D
Jag och irma var även i parken och lekte me meliiis som älskar vara ute i detta väder :) Hon vägrar verkligen gå in!

Irma och hanna drog senare ut på kvällen men jag va så trött och la mig kl 8 när amelia somnade :)
Vaknade idag pigg och glad!

Nu är jag i herresta hos mina päron som kommit hem från Turkiet! Fick lite smink av mamma och jätte fina armband :)


Tänkte svara på allt ni skrev lite senare ikväll :) Lite bilder från gårdagen :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0