Söndag.

Vill börja med att skriva att jag och Amelia tänker på dig och din familj Malin hela tiden. Det är helt obeskrivligt de ni får uppleva. Hur SJUKT staka ni är som klarar av denna smärta ni får uppleva! Alla som någonsin fått barn VET hur starkt ett band emellan en mamma och ett barn är. Finns verkligen vissa saker man inte kan beskriva med ord och denna gången kan jag inte skriva hur jag ens tror ni mår just nu.

Jag har inte släppt tanken sen jag fick höra detta. Beklagar så otroligt! Försök vara starka. :(

http://siljeholm.blogg.se

<3



"Var inte arg lilla mamma
jag var tvungen att gå.
Den dagen hände det och då
orkade mitt hjärta inte slå.

Älskade pappa
mitt liv blev så kort.
Ta hand om varandra
när jag flyger bort.

Jag vet att ni gråter
och det finns ingen tröst.
Men lyssna till ert hjärta
och ni kan höra min röst.

Jag finns inte bland er
men jag finns ändå.
Jag hör era böner
och jag älskar er så."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0