Sista frågorna!

Ohoy! Jag undrar hur du hinner med allt? Åka till sthlm ganska ofta, jobba, festa etc. När du har barn och är ensamstående?
En annan hinner ju knappt med vardagen.. ha de go!
Svar: Haha bra fråga! Ibland gör jag inte de. Jag tror att jag gör det men sen när jag kommer hem från jobbet eller bara lägger mig ner i soffan så är jag helt slut!
Jag jobbar som sagt alla dagar 10-18- Lördagar 10-15. Mina föräldrar hjälper ofta till och frågar alltid om jag vill ut på något eller om dom kan få passa henne.
Jag planerar ofta in när jag åker till sthlm några veckor/månader innan. Och då kollar jag om mina föräldrar eller ahmeds föräldrar är lediga den helgen jag är borta.
Jag tror jag hinner med att göra så mkt pga jag har så bra vänner och familj som alltid vill ställa upp och passa henne.
Har ingen fråga , skulle bara säga att du är underbar.. <3 Kommer snart hem, då ska vi sess!!
Svar: Tack älsklinnnng <3 Ditto... Bra!! Vill ha lite Myssss me dig snart ..
Hej vill bara säga att du är så jävla grym! Keep up the good work girl ;)
Hur blev du och Irma kompisar?
Hur gammal var du när du förlora din oskuld? Har du vart tillsammans med nån annan än Ahmed? Vet du vad du vill jobba med längre fram?
Svar; Så jävla kul att ni skriver de :) För jag är helt ärlig nu , min blogg e ju inte jätte bra haha :D
Hur jag och irma blev kompisar kommer jag inte ihåg :P Vi hade samma vänner typ, var på samma fester. Vi träffades i skolan en del.
Tror det var så vi blev vänner. :)
Den frågan vill jag inte riktigt svara på men jag var för ung :)
Ja det har jag allt :) Jag var tsm med en kille i 3 år innan ahmed!
Jag svarade på den frågan lite högre upp ! :D Kram
Har storleken betydelse? :P
Svar: HAHA tror någon som jag känner skrev den frågan :D
hej. roligt att läsa din blogg, mer uppdatering bara;) vill du flytta ifrån uddevalla eller vill du bo kvar där?
vilken är din favorit färg? och nu en sista fråga..en dålig ovana du skulle vilja bli av med?
Svar: Tack så mkt :) Det ska jag försöka med. Jag vill verkligen flytta ifrån Uddevalla så fort Amelia blir lite större.
Tycker denna stad är fruktansvärt tråkig.. Jag tror det måste bli grå eller svart.
Hmm, jag har mkt som jag vill bli av med :) Men en sak mina vänner alltid säger till mig är att inte vara så blåögd.
Att inte alltid tro för bra om allt och alla. Vet inte om det är en dålig ovana men det vad var jag tänkte på det första när jag läste frågan!
Sen självklart att sluta äta så mkt skit som jag gör, COLA!! Det vill jag bli av med. Kram
jag hörde att du och ahmed skulle försöka igen för amelias skull, stämmer det?
Svar: Det stämmer inte. Skulle jag och ahmed någonsin försöka ingen hade det ju inte varit för Amelia utan då hade det ju varit för VI två velat få de funka.
Att bli tsm för barnets skull är inte snällt. Barnet känner ju mkt väl av hur båda föräldrarna mår.
Jag och ahmed är vänner och har det just nu bra som det är :) Fast på var sitt håll.
du verkar som världens grymmaste mamma!Nu vet ju dock jag inte hur mycket kontakt Amelia har med sin pappa och hans familj,men så som jag tolkar det genom bloggen verkar hon ha mer kontakt med dig och din familj! Skulle du vilja att det vore annourlunda?
Är du bra vän med din lillasyster?Verkar som det! kram
Svar: TACK! Super gulliga är ni. Amelia har nästan daglig kontakt med sin pappa. Han bor i gbg men är här i uddevalla flera dagar i veckan och träffar henne
när hon kommit hem från dagis. Hon sover inte hos honom och han har inte heller några dagar/helger. Utan kommer in till Uddevalla istället.
Hans familj har Amelia daglig kontakt med. Ahmeds mamma hämtar nästan Amelia från dagis varje dag efter hon slutar jobbet.
Jag är mkt bra vän med min lilla syster:) Hon är BÄST! Grym syster och världsklass moster :) Kramar
Va hände med pappan?
Svar: Förstår inte alls frågan tyvärr :( Kram
tjenare morsan! Vad får du mest komplimanger för? hur reagerar boysen när du säger att du har en liten flicka, har det hänt att dom har dragit sig undan?
hur kommer det sig att amelia kan arabiska så pass bra att hon kunde kommunicera med läkaren?
för genom bloggen verkar det inte som om hon har sån JÄTTE kontakt med sin daddy.
För övrig är du sjukt snygg och lycka till i framtiden, glöm inte outfits bilder !!!!
Svar: Tjeeenaa:) Jag tror jag får mest komplimanger för mitt skratt och rumpa:) Var sin ände där :P haha
Har inte mött någon som blivigt rädd alls för de där :D Får bara höra när jag säger ja har en dotter : Aha du är en milf !!
Trodde det skulle vara HELT tvärt om. Men än så länge har jag aldrig mött på någon kille som brytt sig :) Har till och med försökt köra med den när jag
inte alls lust att snacka eller bli uppraggad, Jag har barn och är gift haha :D
Ahmeds mamma pratar nästan bara arabiska, så amelia har lärt sig tack vare henne. Sen tror jag att när ahmed är med henne själv så pratar han arabiska
med henne. Som jag skrev där uppe? Hon har daglig kontakt med han men bor inte tsm med han.
Tack :) Nej det ska jag försöka bättra mig med! Kram
Varför skiter du inte fullständigt i vad folk tycker och tänker och kör på med Pierre? Världens goaste kille som du håller på att sumpa bort..
Svar: Den här frågan kan jag inte heller riktigt ge ett bra svar på. :/ Jag vet vad pierre är för kille och är hur go som helst.
Hur blir man så jävla tajt av att käka chips och dricka cola? :D
LÄÄÄÄR MIIIG! :D
ps. Love you
Svar: MY love :) Jag ska lära dig någon dag ;) Ska lära dig allt jag kan min lilla vän ;) Loooove uu <3
Du har stor umgängeskrets och verkar hoppa lite... vem tycker du är din absolut närmsta vän? Dem "nya" eller dem gamla vännerna? kram ...du e grym!
Svar: Ja absolut det har jag! Och det är jag väldigt glad över att jag har. Men som jag försökte svara på den frågan kan du läsa där uppe. Men om jag måste säga min
bästa vän är det Amelia :) Dom jag umgås med har jag verkligen fått turen att lära känna. Alla är helt underbara, både mina nya och gamla vänner <3 Kramar
Kan du visa bild på ditt smink du använder? Och skriva hur du gör när du sminkar dig? :) Vad använder du för hårfärg?
Svar: Absolut, kommer bilder senare jag tagit. Jag gör alltid mitt hår hos frisören. Går alltid till samma:) En tjej i herresta som heter Agneta.
Hon är grym på färger och är alltid nöjd efter jag varit där. Kram
Vem är Pierre? haha :p
Vilket språk kan/pratar Amelia bäst hittills?
Har du haft nån kille eller vart kär i någon efter Amelias pappa?
Vilka länder har du vart i? Vilket är ditt favorit land? :)
Svar: Haha rolig fråga. Pierre är en kille jag lärde känna för typ ett halv år sedan och träffats sen en tid tillbaka.
Hon pratar ju svenska bäst, men förstår och pratar mkt  arabsika när hon är uppe hos ahmed :)
Jag har dejtat en kille efter ahmed.
Jag har varit i många, Turkiet,cypern,portogal,thailand,mm :) Har rest en del. Jag tror cypren är det bästa. Nära att åka till och GALET fint vatten :D
snyggaste hårfrisyren just nu?
Svar: Hmm, ÄLSKAR långa hår, Men någon som alltid har snygg frisyr är Rihanna, vågad,egen och ball :D
Vad hände med din katt? Har du kvar den?
Svar: Nej det har jag inte :( Hon fick ut till min gudmor på landet. Hon trivdes inte i lägenhet.. Kram
Ohoy! Jag undrar hur du hinner med allt? Åka till sthlm ganska ofta, jobba, festa etc. När du har barn och är ensamstående?
En annan hinner ju knappt med vardagen.. ha de go!
Svar: Haha bra fråga! Ibland gör jag inte de. Jag tror att jag gör det men sen när jag kommer hem från jobbet eller bara lägger mig ner i soffan så är jag helt slut!
Jag jobbar som sagt alla dagar 10-18- Lördagar 10-15. Mina föräldrar hjälper ofta till och frågar alltid om jag vill ut på något eller om dom kan få passa henne.
Jag planerar ofta in när jag åker till sthlm några veckor/månader innan. Och då kollar jag om mina föräldrar eller ahmeds föräldrar är lediga den helgen jag är borta.
Jag tror jag hinner med att göra så mkt pga jag har så bra vänner och familj som alltid vill ställa upp och passa henne.
Har ingen fråga , skulle bara säga att du är underbar.. <3 Kommer snart hem, då ska vi sess!!
Svar: Tack älsklinnnng <3 Ditto... Bra!! Vill ha lite Myssss me dig snart ..
Hej vill bara säga att du är så jävla grym! Keep up the good work girl ;)
Hur blev du och Irma kompisar?
Hur gammal var du när du förlora din oskuld? Har du vart tillsammans med nån annan än Ahmed? Vet du vad du vill jobba med längre fram?
Svar; Så jävla kul att ni skriver de :) För jag är helt ärlig nu , min blogg e ju inte jätte bra haha :D
Hur jag och irma blev kompisar kommer jag inte ihåg :P Vi hade samma vänner typ, var på samma fester. Vi träffades i skolan en del.
Tror det var så vi blev vänner. :)
Den frågan vill jag inte riktigt svara på men jag var för ung :)
Ja det har jag allt :) Jag var tsm med en kille i 3 år innan ahmed!
Jag svarade på den frågan lite högre upp ! :D Kram
Har storleken betydelse? :P
Svar: HAHA tror någon som jag känner skrev den frågan :D
hej. roligt att läsa din blogg, mer uppdatering bara;) vill du flytta ifrån uddevalla eller vill du bo kvar där?
vilken är din favorit färg? och nu en sista fråga..en dålig ovana du skulle vilja bli av med?

Svar: Tack så mkt :) Det ska jag försöka med. Jag vill verkligen flytta ifrån Uddevalla så fort Amelia blir lite större.
Tycker denna stad är fruktansvärt tråkig.. Jag tror det måste bli grå eller svart.
Hmm, jag har mkt som jag vill bli av med :) Men en sak mina vänner alltid säger till mig är att inte vara så blåögd.
Att inte alltid tro för bra om allt och alla. Vet inte om det är en dålig ovana men det vad var jag tänkte på det första när jag läste frågan!
Sen självklart att sluta äta så mkt skit som jag gör, COLA!! Det vill jag bli av med. Kram
jag hörde att du och ahmed skulle försöka igen för amelias skull, stämmer det?

Svar: Det stämmer inte. Skulle jag och ahmed någonsin försöka ingen hade det ju inte varit för Amelia utan då hade det ju varit för VI två velat få de funka.
Att bli tsm för barnets skull är inte snällt. Barnet känner ju mkt väl av hur båda föräldrarna mår.
Jag och ahmed är vänner och har det just nu bra som det är :) Fast på var sitt håll.
du verkar som världens grymmaste mamma!Nu vet ju dock jag inte hur mycket kontakt Amelia har med sin pappa och hans familj,men så som jag tolkar det genom bloggen verkar hon ha mer kontakt med dig och din familj! Skulle du vilja att det vore annourlunda?
Är du bra vän med din lillasyster?Verkar som det! kram


Svar: TACK! Super gulliga är ni. Amelia har nästan daglig kontakt med sin pappa. Han bor i gbg men är här i uddevalla flera dagar i veckan och träffar henne
när hon kommit hem från dagis. Hon sover inte hos honom och han har inte heller några dagar/helger. Utan kommer in till Uddevalla istället.
Hans familj har Amelia daglig kontakt med. Ahmeds mamma hämtar nästan Amelia från dagis varje dag efter hon slutar jobbet.
Jag är mkt bra vän med min lilla syster:) Hon är BÄST! Grym syster och världsklass moster :) Kramar
Va hände med pappan?
Svar: Förstår inte alls frågan tyvärr :( Kram
tjenare morsan! Vad får du mest komplimanger för? hur reagerar boysen när du säger att du har en liten flicka, har det hänt att dom har dragit sig undan?
hur kommer det sig att amelia kan arabiska så pass bra att hon kunde kommunicera med läkaren?
för genom bloggen verkar det inte som om hon har sån JÄTTE kontakt med sin daddy.
För övrig är du sjukt snygg och lycka till i framtiden, glöm inte outfits bilder !!!!
Svar: Tjeeenaa:) Jag tror jag får mest komplimanger för mitt skratt och rumpa:) Var sin ände där :P haha
Har inte mött någon som blivigt rädd alls för de där :D Får bara höra när jag säger ja har en dotter : Aha du är en milf !!
Trodde det skulle vara HELT tvärt om. Men än så länge har jag aldrig mött på någon kille som brytt sig :) Har till och med försökt köra med den när jag
inte alls lust att snacka eller bli uppraggad, Jag har barn och är gift haha :D
Ahmeds mamma pratar nästan bara arabiska, så amelia har lärt sig tack vare henne. Sen tror jag att när ahmed är med henne själv så pratar han arabiska
med henne. Som jag skrev där uppe? Hon har daglig kontakt med han men bor inte tsm med han.
Tack :) Nej det ska jag försöka bättra mig med! Kram
Varför skiter du inte fullständigt i vad folk tycker och tänker och kör på med Pierre? Världens goaste kille som du håller på att sumpa bort..
Svar: Den här frågan kan jag inte heller riktigt ge ett bra svar på. :/ Jag vet vad pierre är för kille och är hur go som helst.
Hur blir man så jävla tajt av att käka chips och dricka cola? :D

LÄÄÄÄR MIIIG! :D

ps. Love you
Svar: MY love :) Jag ska lära dig någon dag ;) Ska lära dig allt jag kan min lilla vän ;) Loooove uu <3
Du har stor umgängeskrets och verkar hoppa lite... vem tycker du är din absolut närmsta vän? Dem "nya" eller dem gamla vännerna? kram ...du e grym!
Svar: Ja absolut det har jag! Och det är jag väldigt glad över att jag har. Men som jag försökte svara på den frågan kan du läsa där uppe. Men om jag måste säga min
bästa vän är det Amelia :) Dom jag umgås med har jag verkligen fått turen att lära känna. Alla är helt underbara, både mina nya och gamla vänner <3 Kramar
Kan du visa bild på ditt smink du använder? Och skriva hur du gör när du sminkar dig? :) Vad använder du för hårfärg?
Svar: Absolut, kommer bilder senare jag tagit. Jag gör alltid mitt hår hos frisören. Går alltid till samma:) En tjej i herresta som heter Agneta.
Hon är grym på färger och är alltid nöjd efter jag varit där. Kram
Vem är Pierre? haha :p
Vilket språk kan/pratar Amelia bäst hittills?
Har du haft nån kille eller vart kär i någon efter Amelias pappa?
Vilka länder har du vart i? Vilket är ditt favorit land? :)
Svar: Haha rolig fråga. Pierre är en kille jag lärde känna för typ ett halv år sedan och träffats sen en tid tillbaka.
Hon pratar ju svenska bäst, men förstår och pratar mkt  arabsika när hon är uppe hos ahmed :)
Jag har dejtat en kille efter ahmed.
Jag har varit i många, Turkiet,cypern,portogal,thailand,mm :) Har rest en del. Jag tror cypren är det bästa. Nära att åka till och GALET fint vatten :D
snyggaste hårfrisyren just nu?
Svar: Hmm, ÄLSKAR långa hår, Men någon som alltid har snygg frisyr är Rihanna, vågad,egen och ball :D
Vad hände med din katt? Har du kvar den?
Svar: Nej det har jag inte :( Hon fick ut till min gudmor på landet. Hon trivdes inte i lägenhet.. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0