cirkus

OOH MY GOOOOOD :)
Såå kul vi hade igår var länge sedan jag hade!
Slutade runt 15 så hämta amanda upp mig på jobbet så åkte vi köpte räkor mm
La oss på baksidan med täckte och hög musik och bara njöööt av våren!
Fick så fruktansvärd "flach back" eller hur de stavas :P
Finns mkt minnen tsm med amanda och hennes hus i herresta! BÄSTA barndommen hade vi <3
Alla fester,chill kvällar mm !!
Irma,linn,ida och rebecka kom lite senare så käka vi räkor och tjöta om allt! haha
Sen var de el clasico haha irma var helt seriös när hon satte på de och trodde vi alla skulle sitta titta på de
Trots jag inte gillar kolla fotboll så självklart när det är en sådan match de var igår var man ju lite taggad:P
hahaha dog när amanda bara :hejar eric på barca eller real? varit tsm i snart 7 år .... noll koll :)
Sen blev det spontan utgång! ALLTID BÄST :) Skratta och dansa till kl 2 sen åkte jag hem och somnade som en stock.
Nu ska vi på curkus med amelias kusiner ska bli riktigt kul ! :)
bilder kommer ikväll från gårdagen :)
LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0