och vem vet hur länge vi har varandra

Jag som ville ha soooool idag ju ..
Nu blir det jobb till 15 sen träna en snabbis med amanda sen blir de istället för grill, räkor med alla brudarna :) 
Amelia ska sova hos mormor ikväll.

Denna frågan fick jag av någon igår:

Hej. Jag undrar hur du hinner med allt som du gör. Som tex jobbar, tränar och umgås med vänner med tanke på att du är ensamstående. Vart gör du av lilltjejen när du tränar osv?
Tack för en bra blogg :)


Jag jobbar tisdag-lördag lite olika tider, Börjar jag kl 12 som jag gör onsdagar lämnar jag amelia på dagis runt 10 och hennes farmor hämtar henne kl 16. Då hinner jag träna på morgonen.
Jag har en underbar familj! Och en UNDERBAR ex svärmor:P haha
Amelias fastrar är helt fantastiska och ringer mig om det går mer än 3 dagar då amelia inte är och hälsar på.
Jag jobbar som sagt till 18 nästan varje dag så eftersom amelias farmor hämtar amelia nästan varje dag från dagis så blir det inte jätte stress!
Mina päron har även melis nästan 1 dag i veckan, för jag just bara ska kunna vara "jag" . Träna,träffa vänner mm.

Så där har vi 2 dagar i veckan jag hinner träna på, sen helgen så slutar jag runt 15 så efter det hinner jag till gymmet sen upp och hämta melis var hon än är då:)

Sen självklart är amelia med mig och mina vänner väldigt ofta, på grill och myskvällar.
Hon är ju fortfarande så liten så hon somnar efter kl 8 så då är vi ofta hos mig och chillar.

Där får du lite svar på dina frågor om hur jag försöker hinna med allt haha :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0