xoxo

Våååååår, skinnjacka, converse och ett par riktiga ray ban har jag äntligen köpt mig! :)
Säger det till er alla som säkert tänkt som mig att det är för dyrt för ett par brillor meeeeen, det sitter så mkt bättre på och man får inte ont i ögonen! haha B glasögon hjälper ju inte ett skit ;) bara ser bra ut på typ..

Jobbar 2 timmar till sen blir de hem och myyysa i soffan med något gott ikväll kanske ska jag unna mig det? :)

Imorgon är det fredag och det blir en lugn helt för mig med. Jobbar sen kanske grill med tjejerna någon dag.
Ska försöka palla mig till gymmet och lägga upp lite grymma övningar till er som lägger i slutspurten som vi girls gör nu ;)

Jätte kul att folk skriver lite mer nu, var inte rädda för fråga eller be mig skriva om något kul:)
Blir även roligare för mig blogga när det finns saker folk vill läsa om!


LOVE


dör lite för denna snubbens kläder ....  okej han e inte ful heller haha



Kommentarer
Postat av: Anonym

Var kan jag hitta svaren på din frågestund? :)

2011-04-14 @ 20:39:34
Postat av: Sofia

Hej. Jag undrar hur du hinner med allt som du gör. Som tex jobbar, tränar och umgås med vänner med tanke på att du är ensamstående. Vart gör du av lilltjejen när du tränar osv?

Tack för en bra blogg :)

2011-04-14 @ 21:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0