Dont look up to me, dont look down on me. The people I need are the people I have. You have made it so easy for me to turn my back and I have no regrets.

Heej:)

Någon skrev : Varför jag säljer mina kläder? Jag säljer dom istället för att slänga dom ifall någon skulle vilja vara sugen på något :) Sen ger jag pengarna till rädda barnen! Becca ska ikväll stå på stan och sälja saker och ALLT kommer vi sedan ge bort till rädda barnen eller någon annan verksamhet.

Finns små saker vi kan göra, vissa tycker vi är löjliga kanske men :)

Imorgon åker familjen till Vimmerby i småland :) Ska bli väldigt mysigt! Amelia ska ta med sig sin kusin och ja hoppas det ska gå bra:)

Bilder lär dyka upp efter helgen :) Kanske även någon ikväll för ska till frissan och göra något nytt med håret:) hihi


LOVE

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh, vilken fin grej! Bra tanke!

2011-08-26 @ 20:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0