and ever since i met you no one else is worth thinking about

Heeej :)
Jobb 10-18 sen ska jag ut till torp en sväng är det tänkt, köpa lite julklappar och se om jag hittar något fint! Borde inte shoppa på torp för på riktigt... hur tråkiga är inte butikerna där ?? Varför kan inte Zara och topshop eller lite mer "udda" butiker komma hit. Jag ska ju faktiskt snart till sthlm och bättre kolla där.

Melis ska få träffa tomten idag på torp :) Hon har skrivit en önskelista vad hon vill ha som hon ska ge.

1: En egen häst
2: En egen hund (det kommer hon få ) :D:D
3. Vagn (hon har redan 2 förstår inte varför hon vill ha en till)

Det är vad hon sagt :) Kan i alla fall ge henne en sak på listan, en häst får hon låna i framtiden. Jag hade häst själv i min ungdom :P Låter som jag är 100 år, men när jag var 7 till 17 års ålder kanske. Men det är grymt mkt jobb och måste ha väldigt mkt tid för en häst (pengar) med.

Vad mer kan man hitta på i julklapp till sin dotter på 3 år? Några tips?

Min blogg kommer snart bli mkt roligare jag lovar! Har lite roliga saker på gång tsm med en kompis till mig.


Nu ska jag köpa tuggumi, käka mat med vitlök luktar bajs i munnen ..


LOVE :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0