baby that's all I need, someone like you burning trough me

Heeej:)

Trött.. gud vad jag drömmer på nätterna. Igår drömde jag att jag var med i solsidan haha inatt drömde jag något helt galet som jag inte ens kan med att skriva :P haha

Sitter på jobbet och vill bara sluuuuta:)

Igår hade amelia Lucia och det var jätte mysigt. Gick sedan ut och käkade med familjen på harrys.
Åkte hem och städa hela lägenheten, la mig kolla vänner och decka på 1 min.

Amelia var jätte duktig inatt, somnade ganska sent pga vi var ute och käkade och sov sen heeeela natten i sin säng utan att vakna! Hon brukar ALLTID vakna runt 4-5 varje natt och gråta eller vilja komma in till mig men det är helt otroligt vad skönt det är att sova en hel natt utan bli väckt. Så stort plus till Amelia idag ;)

Bilder från igår kommer senare :)

Idag blir det inte så mkt mer än jobb och hämta vovven, Ska försöka ut och springa ikväll om jag inte blåser bort igen.



Ha de gött :)



LOVE







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0