Bröllop

I lördags var jag på min bästa väns mammas bröllop. Var sååå fint! Ulrika var så vacker.
Jag sjöng, och det blev väldigt lyckat.

Söndagen så åkte vi och köpte gran, julklappar, fika, och bara en riktigt mysig söndag.
Igår (måndag) Var jag i gbg, vädret sööög så vi skippa kolla affärer och drog till ikea och chilli istället.

Imorgon kommer Vovven :):)

Idag ska amelia även lussa på dagis! Köpt henne en jätte fin klänning mm.

Min mamma fyller år <3<3

Fredag åker jag till Sthlm för hälsa på fanny och alex. Julshoppa!!!

Känns som denna veckan kan gå fort :)


LOVE







Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur får du håret sådär. ?

2011-12-13 @ 14:51:40
Postat av: Anonym

kan du inte visa ett klipp på när du sjöng? om du har:)

2011-12-13 @ 21:28:41
Postat av: smashitup/ Malin

Jo det kan jag göra, :) Ska bara få filmen först av mig vän som spela in de !

2011-12-14 @ 10:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0