Gott nytt år :)

Hade en super mysig fredag hemma med linn och ida. Käka tacos och myste.
Sen tog vi bilen och hämta upp amanda och köpte godis och hyrde film.

Idag är det nyårsafton. Snart nytt år. MYCKET har hänt på bara ett år. Herregud vad allt såg helt annurlunda ut för bara ett år sedan.
Jag har förlorat mkt, vunnit mkt men just nu känns det som alla val jag valt har varit bra för mig. Finns vissa saker jag önskar jag gjorde bättre men jag tror allt redan är skrivet någonstans och det är så livet ser ut.


Idag tog vi en sväng till överby. Fynda en jacka på pondus, Vad tycker ni ?


Ha en grym kväll! Gott nytt år alla fina <3 LOVE








Kommentarer
Postat av: Anja

Snygg! Men kan du inte ta bättre outfit bilder ?

2012-01-02 @ 14:03:29
Postat av: Anonym

hahaha va söt din dotter är! :))

2012-01-03 @ 00:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0