<3

Heej :)

Jag är riktigt SEG med att blogga, men har inte så mkt blogga om :)

Ledig idag :) Ska träna och ta mig ut till torp och köpa julklappar :)
Igår var jag och tittade på hund! Det är inget spantat "ryck" jag fått utan alltid älskat hundar och velat ha en själv, men inte haft tiden. Nu jobbar jag så jag kan ha med den på mitt jobb, behöver ut och gå och känner det skulle passa bra. Mitt liv ser som sagt inte ut som mina vänners. Jag har en dotter som bor hos mig 24/7 varje dag och är 90% hemma i lägenheten på veckodagarna. För då ska hon sova, och ska jag bort eller ut får andreas,sara eller någon annan vän passa den 1-2 dagar för mer brukar jag inte försvinna :) Jag kan inte ut och resa i månader eller veckor än pga jobb och amelia. Hon har sin pappa, mormor farmor kompisar mm här och skulle aldrig kunna göra så mot henne.

Men vi får se :)

Ikväll blir de myyyyys, ska se idol och bara ha en riktigt mysig fredag :)
Imorgon kanske utgång? Eller film mys? Får se vad det blir, mormor ville ha amelia hos sig.


Nu ska jag snart träffa ett band som jag ska sjunga ihop med på min bästa väns mammas brölopp!


LOVE







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0