.

Heej :)

Vill egentligen bara säga tack till er söta som skriver så fint efter att någon "försöker" trycka ner mig genom skriva elaka saker till mig.

Jag fattar inte riktigt grejen med det där, folk dömmer och skriver saker dom inte vet ett skit om Varför?
Skulle ALDRIG få för mig gå in på en blogg och skriva, ful du är, eller fula kläder. OFFER  på folk som gör de.
Ni som känner mig vet vem jag är.

Tack för hund tipsen snälla du! Vi kommer absolut gå kurser med nala redan nu i januari. Hon måste man ha väldig pli på pga hon är en rottis. Så jag tackar för alla tips jag får. Haft hund hela mitt liv men en rottis är verkligen inte som en "pudel" eller någon hund med lågt självförtroende så detta är helt nytt för mig.
Måste verkligen ha 110% koll på min hund. Så massa tips tackar jag bara för :D

Nu sitter jag på jobbet och har nyss varit och tränat. Har friskvård 1 timma om dagen så nu blir det att ta sig till gymmet VARJE dag.. SKA FAN LIGGA I så hårt nu.


Pusssssss på er alla fina vänner och gulliga folk som skriver, <3









Kommentarer
Postat av: Mor din

För mig är du vackrast i världen!

2011-12-21 @ 22:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0