25/5

Detta suuuuuger, detta väder.... det är den 25 maj ?? Jag fryser ute ...
Jag drog på mig mössa när jag hade lämnat melis på dagis och sprang till gymmet i morse och endå frös jag.

Igår gjorde jag allt. haha :) Jag och ida tog bilen till chilli i gbg (Grymt) Ville ha allt där, sen ikea sen drog hem till ua kolla åhlens och "stan" Sen torp :) Men soooom ida shoppa :) Ida har fått lägenhet i uddevalla vilket är så kul fö henne och mig :P Jag älskar att inreda nya lägenheter :)



Köpte även lite till min lya igår på chilli en kan inte visa det för min mob är på lagning och just nu har en råååå.

Veckan blir jobb och träning och kanske en sväng till götet på fredag för lite shopping på ikea:)
Lördag kanske utgång om vädret blir bättre!!

Nu kommer snart öberg och ska gå och äta något gott :)


LOVE


asså denna soffan är sjuk... haha



Ida fick så ont i benen efter en lång dag (knä operation)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0