I see your true colours,That's why I love you

Ikväll är jag och amelia hemma hos mamma och pappa, fast dom är inte här :(
Men sara och min mormor är här och ska snart laga tacos:)
Amelia har sin kompis här bella och sitter nu och kollar på film och äter chips.

Imorgon är jag lediiiiiig :) Ska sova ut (8:30) hoppas vi amelia sover till ;)
Träna och sola så man får lite mer fräknar än jag redan fått...... haha pippi heter jag nu.

Klänning imorgon med mkt hår? Eller klänning med plattat hår? Våga med lite mer smik eller som vanligt? :)
Ja som ni förstår så är vi alla nog väldigt sugna på att det ska bli lördag:)

Har utväxt ... fult men men ..

Nu ska jag hjälpa sara med maten sen blir det lite film och kanske ett bad? åå köpte en så sjukt go body lotion förut. ALLA kommer gå och sniffa på mig nu hela sommaren :P haha


Love





Kommentarer
Postat av: irma

MKT HÅR!!! as go va body lotionen!!!

2011-05-13 @ 21:05:22
URL: http://eminairma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0