mors dag <3 Jag har bästa mamma

Heeej :) Nu ligger jag i soffan hemma och kollar på tv. Haft en super mysig dag med familjen med först mat på kvartetskrogen, sen åkte vi hämta vanesssa (amelias) kusin.
Åkte hem till oss och bakade :)
Satte upp hyllan och ändrade typ om hela vadagsrummet. Det blev såå bra :) Jag trivs så bra i min lägenhet.
Sen åkte jag sara melis och köpte mc sen blev det bara chill i soffan.
Fredag åker jag och ida till sthlm :) Ska kolla på alex på fredagen som upptäder på grönan och sen på lördag blir de en feeeeeeeet house "festival" på stockholms stadium. Än så länge är det över 8000 sålda biljetter :)
Ingen som ska åka hem från sthlm på söndag som jag och ida kan hänka på ?? :) Finns ju fan inga flyg som går och alla tåg är sviiiiiin dyra... så ska någon mot uddevalla gbg åker vi GÄRNA MED  :) haha
Veckan blir skön, ledig måndag och torsdag röd dag :) Så kort vecka.
Jag och ida hade sjukt kul igår... bästa kvällen på länge :) Tagga så till sthlm nu........
Ha en skön kväll :)
LOVE
Gårdagen blev röda läppar,stort hår och mkt ringar, svart linne och svarta byxor,
enkelt och snyggt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0