trött

Nu är jag trött... seg dag på jobbet och lång. Slutade kl 18 då åkte vi hem och hade lovat amelia att gå till "fårhagen" och kolla på lammen :) Var riktigt mysigt och lite rädd var man allt när dom stora fåren blev så "glada"  att få mat.
Amelia var orädd som vanligt trots fåren var större än henne så var amelia den som fick lugna mig ;P "Mamma dom är inte farliga"
Nu ska jag snart gå in läsa saga för min lilla sessa som just nu lägger kläder på mig medan jag skriver för hon tror jag fyser ;)
Blir jobb hela veckan sen kanske lite grill i helgen om det blir fint väder :) Min syster har bal på lördag då ska jag hjälpa henne och ta massa kort!
Ska man palla ut och springa ikväll kanske ? Svårt träna nu när mina päron är bortresta och får jobba så långa dagar.
love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0