.

Hej!

Sitter på jobbet vill bara klockan ska gåååå... Är så trött idag, Vi höll på att baka igår till typ halv 1...
Som ni såg tidigare var min födelsedag väldigt lyckad! Tack för allt fint tjejer!!

Fick massa fint, armband,hansband, pengar, nagalar m.m :)

Imorgon är jag ledig! Ååå vad skönt, ska försöka sova ut! Amelia är så duktig nu på morgonen. Jag sätter på en film och ger henne frulle så lägger jag min i soffan så sitter hon helt tyst och kollar i nästan 2 timmar!

Helgen blir lugn, fredag blir det nog mys med pepparkakan richard som kommit hem från thailand:) Idol och chill.
Lördag åker jag på inköp till borås, halv kul men får sova på hotell :) Sara ska med så kan bli myyyys!

Inte mkt som händer just nu, Hoppas allt e bra med er.



LOVE







Kommentarer
Postat av: Zassa

vad är det för inköp ni ska göra i borås? :) till clothes 4 her? ps, du är förbannat sjukt jädra vacker!!!

2011-11-17 @ 16:11:37
URL: http://zassy.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0