.

Hej :)
Ledig igår, så skööönt! Jag och melis hade en hel dag med bara mys. Käkade på roomer och drack varm oboj :)
Sen hämtade becca mig och vi drog till blomsterlandet. På blomsterlandet jobbar det en liten man (dvärg) och alla som vet hur min dotter kan vara vet även hon aldrig håller tyst.
Den lilla mannen går fram till amelia och säger hej lilla tjejen var söt du är. Amelia tittar på honom och säger hej lilla killen vad liten du är, nästan lika liten som mig..
Jag blev helt röd i ansiktet och bad om ursäkt till honom men det var ingen fara som tur var, Sen ska vi gå och självklart är han där då med. Hör han säga hej då tjejen till amelia och amelia ropar högt tillbaka : Hej då lille man!!
Alla börjar skratta och jag och becca springer ut.

Sen åkte vi hem till becca och käkade räkor och såg på idol :)

Idag åker jag på mässa med pappa och sara:) Ska bli mys!


ha en bra helg :)



LOVE








Kommentarer
Postat av: Emma

Hej!Härligt med spontana barn:)Har en vän som är kortvuxen och att säga/kalla kortvuxna för dvärg är lika illa som att säga neger...rätt logiskt när man tänker efter dock inte lätt att veta om man inte är insatt eller känner någon kortvuxen:)Hoppas du fick köpt mycket fint!Må så gott:)

2011-11-20 @ 08:09:13
Postat av: Liiiiiiin

Underbar dotter! Jag dör, vad kul! Saknar er fina <3

2011-11-20 @ 20:16:11
Postat av: invandrare

anledningen att du och dina kompisar som går på krogen vill inte ha sex med andra e.x på mortenz är att: du som dina kompisar redan i tonåren 15-16 år har haft sex,sex,sex....utan kondom och fick sedan barn....nu när du går ut på kvällar så är inte sex interssant eller så skönt, för du har miss brukat sexet i tidiga år. så nu går du och dina kompisar ut bara för att skratta . men ni har fortfarande sex och går hus till hus, men med killar som ni känner .okännda killar är inte interssant för sex divor som ni är .

2011-11-20 @ 20:26:55
Postat av: Idde

True story !!(bilden) och Malin varför får du alltid sånna lirare som kommenterar :p

2011-11-21 @ 08:42:36
URL: http://Idaengelbrektsson.tumblr.com
Postat av: smashitup /Malin

hahaha vad är du för människa?? :) Du måste ja sjukt tråkigt ;)



JA vet inte ida haha :D !!!

2011-11-21 @ 10:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0