.

Heej ;)

Jobbar till 18 sen ska vi hitta på en sak men kan inte skriva om det tyvärr :) Imorgon kan jag!

Imorgon är det öppet till 20:00 alla butiker i stan och massa julmys :) Ska försöka få sluta lite tidigare så amelia kan få rida häst i stan !
Fredag är jag ledig, ska träna och klippa mig. igen. Får fan klippa mig varje månad för mitt hår växer onaturligt fort  ;) Ska göra ljusa slíngor för min utväxt är rå.

Helgen blir mys :) Fanny och alex kommer på söndag och då ska vi alla tjejer julbaka hos amanda <3
Ska försöka ta med amelia upp till stallet på söndag med, en vän till mamma hade fixat så vi kunde låna hennes dotters häst när vi ville :) Amelia älskar hälsar!!

Ha de så bra :)

LOVE




Min födelsedag blev en hel del gott ;) haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0