Frågenstund.;)

Postat av: Mi

Hur går det med kärleken? Svar: Det går väldigt bra med kärleken :) 

Postat av: Olivia

har du tagit botox? Svar: Nej det har jag inte :) Ser de ut som det? :/ haha

Postat av: L

Har du körkort?
Hur ser er familjesituation ut, har du och Amelias pappa växelvist boende eller tar du hela ansvaret? Tycker sällan att det verkar som dom träffas utifrån vad som framgår här på din blogg!
Vad ska du göra med livet? Vad vill du bli?

Svar: Nej tyvärr är jag grymt seg med de... på "g" har lite teori kvar men får aldrig tummen ur.
Jag tar hela ansvaret av amelia, hon bor inte något alls hos sin pappa, han träffar henne på dagarna.
Dom träffas några timmar i veckan.
Jag ska försöka komma in på den linjen jag vill läsa nästa höst :) Jag vill jobba med människor, socialpsykisk vård vill jag läsa :) Sen vill jag resa när amelia blir lite större, kanske flytta till en annan stad :) Må bra och ha en bra utbildning. 

Postat av:

är du och din syster bra vänner?
Svar: Min syster är mitt blod, min bästa vän och den jag litar på mest! Så ja det är vi :) 

Postat av:

är du & fannie ovänner? isf varför då??
Svar: Nej inte ovänner, men tyvärr inte vänner heller. 

Postat av:

Vad arbetar du som? Hur kom de sig att du bsra är i new york fem dagar? Kan du inte visa allt du köpte sen när du e hemma?hur ser den perfekra helgen ut för dig? Vart handlar du oftast kläder och kan du lägga upp en bild pådin favorit outfit! :)

Svar: Jag jobbar hos min pappa på hembergs matthörna, familjeföretag.
Jag blev bjuden på resan och ville inte vara borta för länge från min dotter. Dom jag reste med har med barn så dom kände väl samma sak :)
Självklart kan jag göra de ! Hmm, mysig hemma kväll framför tvn med god mat och godis och min älskade Amelia.
Hm, eller zara hittar jag alltid saker på :) Ja de kan jag göra!  


Postat av:

Hur lång är du och vad väger du?:)

Svar: 174, Nu väger jag 61 kg :)


Postat av: emma

Vart bor du just nu? bor du i egen lägenhet med Amelia, eller bor du hemma hos dina föräldrar? :)

Svar: Jag bor på kurveröd tsm med min dotter i en 2a :) 


Postat av:

Vad vill du bli när du blir stor?

Svar: Gullig fråga ;) Vill läsa en treårig utbildning som heter socialpsykiskvård . 


Postat av: zassa

varför blir du inte modell? ;) eller blir sångerska, du är så grym!

Svar : Haha du är alltid så snäll zazza!!! <3 


Postat av: Amanda

1. Hur var det när du blev gravid med Amelia? Var du rädd?
2. Hur gammal är Amelia nu? Hon är ju sööötast i världen


Svar: Jag var ung, rädd och omogen. Men amelia är det bästa som hänt mig och jag fick ändra på mig och göra det bästa av det. Nu är jag inte rädd, omogen utan en ung stolt mamma! Vem som helst som hamnar där utan att det är "planerat" klarar av älska och uppfostra ett barn. Amelia är 3,4 månader :) JAAAA de e hon :D Tack!!! 


Postat av: invandrare

attraheras du mer av färgade än vitta ...?

Svar: Haha go fråga den med, Ja dras med åt mörka killar än ljusa svar ja. 


Postat av:

Har du kontakt med pappan till ditt barn?

Svar: Ja det har jag . 


Postat av:

Kan du inte ge lite tips hur man håller sig smal? :) vad tränar du? Hur ofta tränar du =) ?

Svar: Hm, käka bra mat? Träna? haha ;) Jag kör 90% gym på motionshuset. Det är väldigt olika. 2-3 gånger i veckan ibland mer ibland mindre :) 

Postat av:

Vilken kroppsdel på dig själv får du mest komplimanger för? Om man inte känner dig, är du väldigt dryg då?

Svar: Hmm svårt, beror på av killar eller tjejer? :p Killar: Min roopa :) Tjejer: Min mage, att jag är lång, :)
Nej det hoppas jag inte med tydligen gör man det :/ Men är nog den bruden som är minst dryg av alla mina vänner ;)


Postat av: Anna

Hur länge var du tsm med amelias pappa? Varför tog det slut?

Svar: Fram tillbaka i 5 år tror jag vi höll ihop. Vi gick åt var sitt håll, växte ifrån varann. 


Postat av: Malin

Pluggar du nu? I så fall, vad pluggar du?

Svar: Ja läser upp två betyg just nu så lite pluggar jag :) 

Postat av: invandrare

varför du är hela dagen med dina kompisar och sedan på natten på mortenz ni står på tårna på varandra
går ni inte ut för att ha roligt med andra dansa med andra....eller är ni mer som ett SEKT då man håller på varandra dygnet runt

Svar: Haha grymt rolig fråga, Hmmm jaaa mina vänner är mina vänner, Jag umgås med dom ute för jag tycker det är kul :) Står ju helt inte själv i ett hörn å dansar eller pratar med folk jag inte känner ;) Lär gärna känna nya människor med ragga upp första bästa ute är inte min grej .

Postat av: Katrin

Du måste skriva om vad som var bäst med NY! Finns ju så jäkla mycket att se och göra liksom. Bra med lite insider tips ;) Hoppas ni hade en bra resa!

Svar: Självklart ska jag det :) Kommer en liten todo lista man måste göra :) Hade det SÅÅÅÅ bra:)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Du är helt grym tycker jag som är mamma och pluggar och jobbar och vet vad du vill och dessutom så fantastiskt vacker! Önskar dig all lycka med allt!!!!

2011-11-07 @ 23:05:20
URL: http://lisaell.blogg.se/
Postat av: Caroline

Haha Malin!!! Amelia är väl lite äldre än 3,4 månader... år! Love <3

2011-11-08 @ 06:21:24
URL: http://rebeckacaroline.blogg.se/
Postat av: olivia

ja de ser ut som om du har tagit botox, det ser ju inte direkt ut som om du är 22 år, snarare mycket tantig ut

2011-11-08 @ 13:13:13
Postat av: Amanda

Men snälla "Olivia". Vad är du för looser som sitter hemma och skriver att hon ser tantig ut. Du är bara så JÄVLA avundsjuk på att Malin är så jävla mycket snyggare än vad du någonsin kommer bli.

2011-11-08 @ 13:38:25
URL: http://amandakleveros.blogg.se/
Postat av: invandrare

varför blev ni ovänner med fanny, var det p.g.a killar, hon fick dem bästa och du fick inte dem,eller du fick dem bästa killarna och inte fanny...eller något sånt...

2011-11-08 @ 15:03:47
Postat av: Ida S

Men herregud jag dör på kommentarerna?? Haha, du får sluta ha frågestunder Malin.... skrattar ihjäl mig!



2011-11-08 @ 16:10:39
Postat av: smashitup /Malin

Haha va??? Fanny vem? :P "INVANDRARE" dina frågor är väldigt konstiga.....



Ida!! Jag vet!!!!!

2011-11-08 @ 17:23:08
Postat av: Anonym

Haha va??? Fanny vem? :P "INVANDRARE" dina frågor är väldigt konstiga.....



Ida!! Jag vet!!!!!

2011-11-08 @ 17:23:41
Postat av: invandrare

varför lägger du pengar på kläder och smink, om du har inte slagit igenom som model i tonåren, tror du du kan bli model nu med snygga kläder . du kastar bara pengar . har du funderat på att vara med om i FAB 5 ,GÖR OM MIG , kan vara något för dig och dina kompisar ....fanny...

2011-11-08 @ 19:49:17
Postat av: Anonym

Du skrev för ett tag sedan att din kille skulle flytta, har han ändrat sig?

Ni är verkligen jättefina tillsammans!

2011-11-09 @ 00:00:05
Postat av: smashitup /Malin

Hej! Ja han flytta upp men trivdes inte alls, han hoppa av och ska börja plugga i lund eller på distans det han kommer in på nu i januari :) Tack va snäll du e !!

2011-11-09 @ 13:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0