if there ever comes a day when we can't be tohether, keep me in your heart, I'll stay there forever.

Hej :)

Sitter med musik i öronen och vill kl ska bli 18! Hem mysa med min älskade melis och se på idol :)
Fanny kommer och bor hos oss i helgen! Ska bli mysigt. Imorgon ska jag ha lite kalas sen ska vi ut med tjejerna:)
Såå party sugen, SUGER dock att inte alla mina närmsta vänner är där, vissa bor i andra länder,städer eller måste jobba... :/ men men får ha kul endå  :) Amelia ska sova hos sin farmor sen fira farsdag där uppe på söndag innan vi åker och firar min pappa :)

Måla mina naglar nyss ... jag är fan sämst på måla naglarna.. Målar utanför och blir alltid så jävla fult??? kanske för jag är vänster hänt som gör att min mogg hand inte kan måla...

Ska laga något gott ikväll hade jag tänkt men när jag sa vad ja skulle laga sa sara : Snälla malin gör något annat!!! Pommes med fläskfile är väl gott?? Kan äta det minst en gång i veckan ..

Ne bilder lär komma på söndag från kalaset!

Puss så länge :)



LOVE








Kommentarer
Postat av: invandrare

Ska ni på mortenz brudar.

2011-11-11 @ 17:52:37
Postat av: Anonym

Snyggaste brudarna i hela Uddevalla!!!!

2011-11-11 @ 21:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0