NYC

Heej :)

Tänkte jag slänger in ett inlägg eftersom jag inte kommer göra det nu på några dagar.
Sitter på jobbet och vill bara dagen ska gå fort.. Har verkligen resfeber?? Jag? Aldrig haft..

Ska upp till amanda och challe snart och käka lunch :)
Rihanna ställde in igår i malmö.... stackars alla som hade tagit sig dit, undrar nu hur det blir ikväll! Mina biljetter blev sålda men endå tråkigt för henne som köpte dom. Men ska verkligen försöka boka nya! London eller något är hon säkert i lite oftare. Tar ju som sagt bara en timma att flyga:)

Min lista är lång på allt jag ska handla i NYC , Hur ska jag få plats med allt:P Ska typ köpa 5 id till min själv och mina vänner, familj har beställt så kommer säkert hem med närmare 15 stycken :P Dom kostar där bara runt 200 kr, stor skillnad mot här.

LOVE












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0