Bästa helgen

Denna helgen var så sjuuukt bra! Gjorde absolut INGENTING :) ååå fy vad jag uppskatta det!
Fredag var lugnt me idol och mys med melis, Lördag jobba jag till 15 sen gick jag träna sen hem och packa massa mys kläder inför film maratonet hos amanda :) Vi började kl 19 på kvällen, såg till 5 på morgonen :P
Vaknade runt 12, satte på mer film :) Hämtade amelia hos sin farmor runt 16 åkte tillbaka och såg barnfilmer;)
Kl 19 på söndagen kom amanda på att nu malin har vi legat på exakt samma ställe i 24 timmar haha INTE okej ;) Men fyyy vad skönt det var.
Beställde pizza hade typ 4 liter cola och massa godis:P
För er som kanske inte har barn är detta typ en vanlig helg kanske men för mig var det nog över 2 år sedan jag bara låg och kolla tv och gjorde absolut ingenting. behövdes...

Veckan består av jobb och träning. plugga teori.. ska snart göra mitt teori prov... suger verkligen.. (as seg jag vet)

Torsdag ska jag och becca stå och sälja massa kläder och bullar mm i stan för dom fattiga barnen. Det är även city torsdag så alla butiket är öppna till 20:00.


Nu Jobb!! Slut rea idag så lär bli mkt att göra.


LOVE






Kommentarer
Postat av: Anonym

är det körkortsteorin du ska göra? har du bokat? vad är de du pluggar till mer går du i skolan?

2011-09-26 @ 12:26:47
Postat av: smashitup/ Malin

Yes, körkort är det :) Neej inte än men ska boka den 4 oktober :) Jag läser upp mitt engelska b :)

2011-09-26 @ 17:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0